Det er udfordringen til seerne, da DR sammen den europæiske tv-union EBU torsdag startede kampagnen #MyEurovisionIdea. Her kan du på sociale medier komme dine idéer til, hvordan et af numrene i showet - et såkaldt 'interval act' - skal se ud.
- Vi tror på, at der er en masse kreative kræfter ude blandt seerne hele i Europa, og dem vil vi gerne lade komme til orde. Derfor opfordrer vi nu alle, der har idéer, holdninger og meninger til, hvordan et af numrene i showet skal se ud, til at skrive deres forslag, fortæller DRs showchef, Jan Lagermand Lundme.
Frem til 31. januar kan du komme dine forslag til, hvad et af numrene skal bestå af, ved at skrive eller lægge billeder på Facebook, Twitter eller Instagram og tilføje hashtag'et #MyEurovisionIdea. På websitet JoinUs.dk, som lanceres i dag, kan du læse, hvordan det foregår.
- Det kan være alt mellem himmel og jord! Et forslag til nogle vilde kostumer eller en vanvittig scenografi. En artist, som kan noget helt specielt. Eller et gensyn med nye eller gamle Eurovision-stjerner. Små og store idéer, som vi kan sætte sammen til det mest fantastiske nummer, siger Jan Lagermand Lundme.
|
|
Sådan kan du være med
• Find på en idé til det ultimative nummer i Eurovision Song Contest 2014.
• Del din idé på Facebook, Twitter eller Instagram - og brug hashtag'et #MyEurovisionIdea.
• Husk at din status på Facebook skal være offentlig, og dine privatlivs indstillinger skal være sat til offentlig på Instagram, så vi kan se dit forslag.
• De mest fantastiske idéer bliver til virkelighed i tv i maj 2014.
• Læs mere på JoinUs.dk
|
|